JM-harrastajat olivat pieni ja hiljainen ryhmä alkutaipaleellaan. Omat kilpailut niin talvella kuin kesälläkin toi myös lisää harrastajia.
Suuresta joukosta ”syntyi” Hasardi-team v. 1980 huolehtimaan harrastajien oikeuksista. Seuran kuskien taso oli kova ja SM-mitallistejakin saatiin useampana eri vuonna.
JM-lajin huipennus elettiin 1985, jolloin epävirallinen Liigamestaruus tuli Moottorimiehille, tuolloin joukkue kantoi nimeä Lee Cooper -team. JM-huumassa perustettiin seuran virallinen JM-jaosto 1989.
Myös autojen maalihankinnat keskitettiin seuran kautta ja näin saatiin yhtenäinen väritys, jota tarvittiin myös liigassa. Liigaa ajettiin useampana vuonna, mutta menestys ei ollut enää suurta ja putosimme 1.divariin 1990 ja liiga loppui siihen seuran osalta.
Harjoittelu- ja kisapaikkojen puute aiheutti lajin suosion hiipumisen. Liiga houkutteli kuskejamme muihin seuroihin ja iäkkäämpien kuljettajien jäädessä pois, jaoston toiminta loppui.